reklamacje
Dane firmy:
Tadekmark
Emilia Kaczorek-Mazur
ul. Spacerowa 6C
66-008 Świdnica
NIP 928 197 22 01
Regon 389323167
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
adres e-mail: sklep@domzabawek.pl, na który możesz wysłać reklamację,
adres Sprzedawcy: Tadekmark Emilia Kaczorek-Mazur, ul. Spacerowa 6C, 66-008 Świdnica,
telefon kontaktowy: 695 715 306.
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
[Wzór formularza reklamacji_naprawa_wymiana]
[Wzór formularza reklamacji_bez_naprawy_wymiany]
[Wzór formularza reklamacji_po_naprawie_wymianie]
[Wzór formularza reklamacji_obnizenie_ceny_po_naprawie_wymianie]
zwroty
Dane firmy:
Tadekmark
Emilia Kaczorek-Mazur
ul. Spacerowa 6C
66-008 Świdnica
NIP 928 197 22 01
Regon 389323167
Odstąpienie od umowy (Zwrot)
Zgodnie z art 27. ust 1 Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument
lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” – ma prawo
odstąpić od umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty
objęcia w posiadanie Produktu.
Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty, poinformuj Sprzedawcę o swojej decyzji składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
W jaki sposób poinformować Sprzedawcę o zwrocie?
Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, ale najlepiej uczynić to na piśmie. Poniżej przedstawiamy dwie przykładowe możliwości poinformowania Sprzedawcy o zwrocie:
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz przesłać na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@domzabawek.pl. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie Twojego oświadczenia. Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie Produktu, którego dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem oraz dowodem zakupu możesz odesłać na adres sprzedawcy: Tadekmark Emilia Kaczorek-Mazur, ul. Spacerowa 6C, 66-008 Świdnica.
W jakiej formie kupujący może odesłać towar i na czyj koszt?
Kupujący może zwrócić zakupiony towar poprzez wysyłkę Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską np. DPD, DHL, InPost, Raben (wysyłki gabarytowe). Koszt wysyłki zwrotu pokrywa kupujący.
W jakim terminie klient otrzyma zwrot środków i w jakiej formie?
Klient otrzyma zwrot w postaci przelewu bankowego w terminie 3 dni od otrzymania zwrotu towaru.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do odstąpienia od umowy zostało szczegółowo opisane w §11 Regulaminu Sklepu.
Odsyłane Produkty odpowiednio zabezpiecz przed uszkodzeniami w czasie transportu.
Do paczki włóż egzemplarz oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu.
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Zwrotu dokonujesz na własny koszt.
Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta (DZ.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
- w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.